CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, May 28, 2011

kesibukan melanda diriku (part2)

assalamualaikum
kpd para blogger..
dlm post yg lepas..aina dah ceritakan 2perkara yg menyebabkan aina sibuk bulan ni..sekarang ni aina nak tulis sambungannye pulak..

13/14.5.2011:Latihan Dikir Barat: lepas aina balik dari kem...kwn2 aina yg xpegi kem tu bgithu aina&the gang,yg setiap tingkatan kena wat persembahan mase hari guru nnti...diorang suruh pilih nak..dikir barat..pantoman(camni ke ejaannye???) atau coral speaking...dan kitorang dgn excited nye..jwab "WEI..PILIH DIKIR BARAT!!" (al-maklum la..baru belajar berdikir...)dan diorang pon setuju...Oleh kerana itu..(ceh~)latihan dikir barat telah diadakan pada yg di atas..hohoho..sgt seronok berdikir smpai tangan kitorang sakit sbb byk sgt tepuk tangan..lepas rehearsal , kitoraang pon merepek sekejap utk menghilangkan rasa penat di tangan..haha..maka dengan itu..wujud la video ni yg diberi nama "huna nafrah" atau dlm bhase melayu nya "kami gembira"
video
16.5.2011:Sambutan Hari Guru:selamat hari guru..selamat hari guru....(happy birthday style)
hari yg ditunggu sudah tiba,.berdebar-debar rsenye nak buat persembahan dpn guru..alhamdulillah..kitorang berjaya buat persembahan..tp kesian dengan plaja2 yg kat dlm dewan..diorang xdengar suara kitorang..
erm..sambutan hari guru tahun ni sgt meriah..tahniah kpd sesiapa sahaja yg menjayakan hari tu...dewan serindit yg biase menjadi luar biase ngan hiasan2 yg berkelip-kelip..2 thumbs up!!
18-27.5.2011:Peperiksaan Pertengahan tahun(PPT):exam lagi..hurmm..ape boleh buat...plaja f3 cam aina ni mmg kene biasekan diri dgn exam...mse exam..aina&kwan2 diuji dengan ketiadaan elektrik..exam la kitorang dlm keadaan yg panas..sabo jelah...aina harap2..aina target dpt 7A je...(kenapa la kau target rendah sgt????)xpe la..sikit2 dulu..xnak target tinggi..klu xtercapai nnti..takot kecewa teramat sgt....

SEKIAN~

kesibukan melanda diriku..

assalamualaikum..
bulan Mei ni memang sinonim ngan kesibukan kan????
betapa sibuknya aina bulan nie..mana taknye..program tu..program ni..amoii ya....manyak busy ooo...
asl bulan 5 je busy...setiap tahun!!!haiih~

1.5.2011:Rombongan ke pesta buka antarabangsa:weehoo..seronoknye mase pegi sane..dapat jumpa AIN MAISARAH!!!hehehe..gembira bukan kepalang...XD...lepas kitorang(aina&friends) pegi pesta buku ...kitorang pegi Berjaya Time Square(cosmo's world)..tp xberapa best la taon ni..byk permainan yg rosak...xpe la...xde rezeki...dan..nak tengok x gmba2 nye??? jap2..hehehe..
yg ni bukan aina..tp kwn aina,nasyroha....

huh!!xske tengok gmba ni...gmba diorang cantik!!jealous!!

BFF:AiNaLa..(Irfan menyibuk je..)

hohoho..comel xkitorang..(yg mkan aiskrim tu je yg comel...yg bju biru tu..hurmm.)

aktivi yg biase dilakukan semasa dlm perjalanan pulang:bergambar dgn gaya yg ntah ape2..
2.5.2011:Perkampungan Bahasa Arab:Huh!!xdpt kugambarkan betapa penatnye aku...al-maklum la...semalam pegi rombongan..pstu esoknya pegi perkampungan...nak packing barang lagi..nasib baik la aina da packing separuh dulu..(boleh pulak separuh)..TAPI..mse kat perkampungan tu mmg best!! yg xbestnye...aina ngan kawan baik aina tak 1bilik&1group..uishh..sadiss...byk yg aina dpt kat kem ni....first..dpt MAKAN (kat sana asyik makan je...mula2..sarapan..pstu pukul10..minum pagi...pukul 12 makan tengahari..4 petang minum petang...dah la bg nasinye byk2..boleh gemuk kot klu duduk sebulan kat sana) second..dpt menambah vocab(arab)dan ilmu pengetahuan....lastly..dpt kawan baru..huhuhu..rindukat diorang..wan,najah,fizah,nurin a.k.a polis(sbb muka die sesuai jd polis)..hey..hey..kat sini jugak aina dpt belajar camne dikir barat&kalam jama'i(coral speaking dlm bhase arab)
to be continued.....