CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, April 2, 2011

cerita hujung bulan 3

assalamualaikum kpd pembaca...
urrmmm....aina ngah fikir...nape mggu ni sibok sgt????
ade perlawanan bola baling la...badminton la...amal islami la...haiihh..xde mggu lain ke???? nasib baik xterlibat...bagos..bagos..(nasib orang xde bakat..)
tu keje luar kelas yg aku mmg xkan penah teerlibat..keje skolah nie...amoii ya....ni snarainye..
SENARAI KERJA&AKTIVITI SEKOLAH MGGU NI
  1. fail pengerusi PSG(Persatuan Sejarah Geografi)-susah betol jd pengerusi ni..haiihh...nasib baik aku xjdi pengerusi...jd naib pengerusi(psstt...td kate kau yg siapkan fail tu) oh, ya!! mmg aku yg buat fail ni...walaupon aku bukan pengerusi...saje nak tolong...tugas N.P kan tolong pengerusi...
  2. seminar bahasa arab-isnin mggu lps, selepas perhimpunan...tetibe ade announcement "kpd pelajar tingkatan 3, anda diminta pergi ke surau darussaadah sekarang juga dgn membawa buku teks BAK, buku nota dan kamus bahasa arab pd pukul 8.15 pagi".aina ngan kengkawan pon pegi la kat surau....1 ari duduk bersila mmg memenatkan...rse cam nak patah pinggang aku...esok pon ade seminar bahasa arab lgi kat SAMTTAR...
  3. siapkan carta organisasi PSG-1 ari yang hening.... tetibe..TING..TONG..."maaf kpd para guru dan pelajar, disini ade 1pengumuman...perhatian kpd pengerusi,naib pengerusi dan setiausaha unit beruniform,kelab persatuan dan kelas permainan, sila kemaskini papan kenyataan anda ditempat yg disediakan selewat-lewatnya pd hari jumaat ini..ulang suara..bla..bla..bla.." 'uisshhhh...kerja aku bertambah lagi' kata hati kecil aku...(cewah..)...hari ni ari jumaat dan...carta organisasi masih belum siap!!!!!! ni sume kerana kwn aku yg xbwak bahan2 yg berkenaan...so, terpaksa la buat besok...HEYY!!!! tetibe aina teringat sesuatu, ckgu ckp, menghias papan kenyataan ni pertandingan...harap2..PSG menang...doakan tau!!
  4. kerja kayu KHB-ni lgi satu kerja yg aku xsuke...sbb???? aku xpndai menukang! sadisss.....hurmm...mengikut tahun2 yg lpas...keje kayu aku xpenah siap (bgosss...) tahun ni aku rse nak cipta rekod...tp masalahnye...bahan2nye xcukup...bley pulak tapak utk projek tu ilang.....carik pasal betul...hurmm..nape la aku perlu lalui sume ni????


   5.FOLIO-haiihh...folio...folio...mengapa kau wujud di alam ni????tahun ni aina kene siapkan 3folio..folio sejarah, geografi dan sivik...sumenye kene anta belum bulan 5....arghh!!! wat the fish!!!tp...aina akn siapkan jugak..by hook or by crook sbb..folio ni tiket utk ambil PMR....
6.latihan rumah sukan- pd ari rabu yg penat....tetibe...TING..TONG.."maaf kpd para guru dan pelajar, disini ade 1pengumuman, esok akan diadakan latihan rumah sukan bg rumah ALFA bg acara sukan dan permainan...bla..bla..bla..(aku lpe lepas tu die ckp ape )"igtkan lepas da abes sukan xde pape aktiviti lgi yg berkaitan dgn sukan..rupa-rupanya.....tekaanku meleset...xlme lgi, skolah nak wat pertanding sukan permainan cam ping pong, badminton,bola sepak,bola baling..dan segala jenis permainan yg melibatkan bola....pada hari yg dijanjikan...aina pon pergi ke kantin..(ats arahan...arahan..sape ntah...xnampak pulak sape yg ckp)...aina masuk catur...bley menang ke??? BOLEH..BOLEH..juara msti boleh..hahaha... ganbatte!!..ganbatte!!!
nampak cam sikit...tp sbenarnye...hanya tuhan yg tahu......
ermmm..ok la..tu je yg aina nak kongsi....
sehingga bertemu lgi die lain post...
assalamualaikum..
   

0 comments: