CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, January 13, 2012

err...saya..saya...

assalamualaikum...salam sejahtera...da lame xmenaip-naip kat ruang new post...
korang...korang pernah x bercakap di hadapan dalam sesebuah majlis??? hmm!! nak dijadikan citer....semalam skolah aku wat progran PMD(Program Maju Diri) utk form4...pstu ckgu minta semua plaja yg dpt straight A's kongsi cara belajar!! TEEEEEET! jantung terus bergedup kencang, muka terus jd camni...
ya Allah...buruknye...ni bukan aku!! silap2...muka aku terus jd camni...
ermm...ni baru betul....
yela....first time ckap depan orang ramai...mse tengah cakap tu...tetibe badan rse panas...rse cam nak nangis...pstu ckgu tanye kat plaja2... "ade soalan??" pstu ade sorang laki ni die angkat tangan...die ckp "saya xfaham".. dalam hati aina <aiyowah!! ape yg aku ckp td sampai die xfaham???>

haiihh..memang pengalaman yg bermakna la...lepas ni kene blaja ckp depan orang ramai...nasy, ajar aku~
hmm..ok la...cukup utk kali ni...malam pon da nak tua...esok nak pegi kolej matrikulasi..ade program kesihatan..so..ja ne..assalamualaikum~

0 comments: