CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, December 13, 2012

12.12.12

assalamualaikum.12.12.12.satu tarikh yg cantik~ yg mudah diingat..mgkn ramai yg kahwin/tunang/lahir pd tarikh ni.tp aku pilih tarikh ni utk jmpe ngan kawan-kawan....sbb reunion yg dirancang tak menjadi...sgt sedih. tp arini sedikit-sebanyak memadam perasaan tu..arini kitorang byk borak2 <terutamanye fatin, cam najib kate fatin citer cam makcik..haha>makan..gelak manjang..

mse tengah tunggu kwan2 yg lain kat domino, kitorang(aku,nasy,laila,amir,alep,raihan&ank buah die) kesejukan yg teramat sgt! menggigil kot~ aku rse amir yg paling sejuk..die dah la kurus, pstu ngan baju lengan pendeknye lagi...haha..kesian dah la lapar thap gaban mse tu..lpas makanan smpai,kitorang pon bukak la kotak pizza tu satupersatu..tetibe ade pizza yg nipis gile~ alep kate amir yg order..ahaha, bak kate najib , lebih baik beli rempeyek pstu letak daging..haha..lps mkan kitorang solat..mse melintas nk pegi surau, nmpk budak laki melintas cam kanak2 riang..dah lame tak tengok perangai kebudak-budakan diorang..lpas solat kitorang maen bowling..wah!! xsangke nasy hebat!!amir pon kalah..nasy kate sbb pengaruh petanque..byk jugak gmba yg kitorang amik..ni hah antaranye..

semua muke matang..tp alif tak >B]

lps makan..pstu acare tumpah kan air =.=

nice pic..tp tdung aku xbajet~

raihan&ank buahnye *abaikan org selebihnye..*

super bowl banting

kasut vs selipar hensem

najib tunjuk kuat..amir pulak kate "kuat sangat ke, bang??" XD

mke irfan serius =.=
org hebat *psstt chemist die A kot* XD

fatin.najib
~penonton setia~

keputusan kami

irfanlaila~ so sweet


awek cun

mood:nyanyi =,=

sweet memory
kesimpulannye..tanggal 12.12.12 menyimpan byk kenangan, xkan aku lupa peristiwa ini : janna tumpang kan air,pstu aku ejek die..pstu air aku pulak tumpah..abis seluar+stokin aku basah, pstu laila tumpah kan air lagi..dan WOOH!! kene aku lagi =.=, semuanye sbb amik kamera, itu lah karma.

for my friends:
kupilih dirimu,
tak ada kuragu,
mengenalmu adalah hal yg terindah,
dalam hidupku,
oh kawan,
kau lah penghiburku

sekian untuk kali ini. thanks to janna for the nice photos~


0 comments: