CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, December 5, 2013

ukhuwah fillah

hmmm..taon ni aku rse taon yg paling menyeronokkan bg aku....seakan-akan hidup aku da lengkap...yelah..taon lps bru pindah skolah..masih tak rapat ngan kwan2 taon ni bru rapat...aku bersyukur sgt dpt kenal&rapat ngan diorang..diorang bg aku rse camne ukhuwah fillah tu...mmg manis..

taon ni kls aku, 5sina da makin rapat drpd taon lps..da 2taon bersame kan...mesti la da serasi...tp gaduh2 , tak puas ati tu...tipu la klu xde...sedangkan lidah lagi tergigit...ini kan pula kawan kan?? hmmm..kat klas ni la aku rse manisnye ukhuwah fillah tu...aku rse dlm byk2 klas form5..klas aku pling akrab...yelah..sume kitorang wat sme2...pegi rehat sesame..kdang2 rehat kat kantin...kdang rehat kat DM je..sbb xde duit..hahaha...kdang2 ade gak dermawan yg blanja mkan kat kantin...

klas aku ni..klu sehari tak menyentap org...mmg tak sah...ade je yg nak disentapnye...sentap org dtg lambat, sentap org yg tido...sentap org charge fon..haha...klas aku ni klu bab dtg klas...mmg lmbt...tp klu rehat&balik...cepat je...bunyi loceng je lesap..tu klu xde ckgu la..kdang2 xbunyi loceng lgi da denga suara yg berkate "wei jom balik...leh mkan awal" hahaha...habit perempuan sina...hmm..lelaki tak tau pulak diorang camne...senyap je dlm klas...camne nak kenal??? pernah gak terfikir yg klas aku ni...cam dunia terbalik...perempuan lagi bising dr laki..perempuan yg menyakat laki...bile da dekat ngan SPM...klas jd makin senyap...yelah..sume sibuk study...klu tak study..tido..sbb penat blaja...dlm kesibukan blaja...tp aku sorang kwan aku ni sanggup korban mse study die..smate-mate nak ajar kawan die..org tu tak lain tak bukan...mesti la alaisyah..terharu sgt...

korang...terima kasih sbb bg aku kenangan yg manis yg xkan pernah luput dlm igtan...aku harap ukhuwah yg terjalin ni...xkan terputus walaupun kite berjauhan...








ya Allah...terima kasih utk segalanya~




0 comments: