CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, January 2, 2014

kau lah laguku, kau irama terindah..

assalamualaikum...

alhamdulillah...dgn izin Allah yg maha Esa...aku dpt jumpe ngan kwan2 yg dah lme xbersua...tp yg buat aku agk terkilan...xramai yg dtg...terutamenye perempuan...biase la..prempuan susah sikit nak kuar umah drpd lelaki...perkare biase yg kitorang buat klu outing...boling...boling..dan boling...kdang2 rse bosan jugak...

lps maen boling..kitorang lepak2 kat pizza hut...mle2 igt nak mkan kat domino's...tp amir ajak pi pizza hut...pizza hut tu rse cam kitorang punye...yela..kitorang je kat situ...org len sume skolah/ keje kan..mmg buat cam restoran kitorang la mse tggu mkanan tu...kitorang borak2 psal kenangan2 mse kat samus...hahaha...lawak ble igt balik...nmpk sgt kenakalan kitorang...mse form1 pecahkan tingkap..form2 dak laki kne dende lukis mural sbb maen bola dlm kelas gne penyambung paip..form3 ponteng kls..dak laki je la...pstu kne dende ngan ustaz amran..hahaha...lps lame menunggu...mkanan pon smpai...hah!!akhirnye...mkanan byk sgt...smpai xabes...mse nak byar tu...punye la terkejut..bil smpai RM200 lebih...mak ai!! hmm..tu la nak sgt mkn kat pizza hut..

mse outing td...aku perasan kwn2 rmai yg da berubah..rmai yg makin tinggi...nabil, amir, azri, laila...tinggi aku je xnaik2...najib naik basikal...hahaha...ade jugak yg da berubah perangai...tu yg buat aku rse cam da xknal kwn2 aku...tp yg xberubah perangainye...mestilah azri!! dari mle2 aku knal die..sampai skarang...sme je..gile2..kdang2 menjengkelkan org!! aku rindu kwan2 aku yg dlu...yg gile2..yg xpernah tau nak senyap...ade je bende yg nak dibuat..hahaha..aqilah...aku harap kau happy mse outing td..
bahagia bile tengok diorang bahagia =)

tak sabar tunggu makanan

kek pertemuanperpisahan

krisis nak byar bil..haha

koishiteru~


kau la laguku
kau irama terindah
tak lagi kudengari

0 comments: