CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 8, 2012

arigato na!!


assalamualaikum, selamat malam dan salam sejahtera...nak citer ni...td mse ngah gosok baju, tetibe aku teringat  kat kwan aku ni, nme die Siti Laila Farhana bt Hisham! teringat balik kenangan-kenangan kitorang...hmmmm....


laila, aku rindu sgt kat kau..da lme kite tak jumpe kan?? dlm 3bulan camtula...kau nak thu tak?? ujian pjpk kne wat poster??aku punyelah tekejut...ape kejadahnye pjpk kne wat poster kan??aku dah la xthu melukis!! aiyoowah...dulu..aku selalu mintak kau lukiskan ape2 yg aku nak kan?? ingat tak gmba bunga sakura yg kau lukiskan tu...cantik sgt!!mse form2 kau yg buat kan keje math tajuk geomatrical constraction...aku lansung tak buat keje bab tu..haha..pemalasnye aku..lansung xnak cube buat, sme ngan keje bi, kau yg byk buatkan utk aku..aku buat sikit je...dan yg aku xkan lupe..setiap kali rehat..kau yg belikan makanan utk aku...aku duduk je..jaga tempat...nak thu tak?? mse awal taon aritu, mse tu aku belum pindah lagi,aku pon rehat la ngan nasy, cam biase, aku ngan die terus duduk kat kantin..5saat kemudian...kitorang berpandangan sesame sendiri...pstu aku ckp "woi, sape yg nak beli??" mse tu terase sgt kehilangan kau...

tp skarang..kite da berpisah...aku kat USJ...kau kat Banting...da xde sape yg nak lukiskan gmba utk aku, xde sape nak ajar aku bhase jepun,xde sape nak wat kan keje BI aku, xde sape nak belikan mkanan utk aku...aku kne beli sendiri....skarang baru aku sedar yg slame ni aku TERLALU bergantung ngan kau...suro kau buat itu..ini...mesti kau terbebankan??? gomeinasai, mi-chan!!terime kasih sbb jd pelukis&tukang wat keje xberbayar aku, tolong belikan makanan...smpai aku da xde sikap berdikari kat kantin tu...terima kasih sgt2!! arigato na!!
semoga persahabatan kite kekal selamanya~

0 comments: