CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, June 2, 2012

mane kwn aku??

assalamualaikum....selamat tengah malam sume~ malam ni aku nak luahkan rasa risau aku la.....mohon maaf sume....
 mne kwan aku??? mane??? sbenarnye die xpegi mne2 pon...ade je kat kuala langat ni....tp die dah berubah...dah tak mcm dlu...dah tak seceria dlu....kwan aku kate...die skarang dah jarang senyum...ketawa jauh skali...<ceh..suke hati aku je menambah-nambah> sejak awal taon lagi aku da perasan yg die dah berubah....tp xde la separah ni...tp lepas aku&kwan2 lain pindah makin menjadi-jadi pulak.....<mgkn die rindu aku kot....so sweeet~ hak tuii!!~> pstu lepas cuti skolah die nak pindah skolah.....pulok daah....aku takot die berubah...berubah jd lebih sosial....nasib baik kat skolah yg die nak pindah tu ade kwan yg boleh diperakui sifat baiknye...so xde la risau sgt...tp denga citer...diorang tak satu kelas...tu yg risau sikit <banyak kau punye RISAU~>

 kpd kwan aku tu------>

  1.  wei, aku rindu kau yg dlu.....aku taknak kau yg skarang...tak seronok...aku jd kekok ngan kau....dlu kau selalu suro aku senyum.....dtg klas aku je suro aku senyum....tak sudah sudah...hahaha...tp skarang kau pulak yg susah nak senyum.....senyum tukan sedekah...cbe senyum sikit...haa....camtu..bagus..bagus<ape aku mrepek sorang-sorang??>
  2. wei, kat skolah aku...ade sorang budak ni muke die cam kau...die buat aku teringat kat kau...bertambah rindu aku kat kau ngan kwan2 kite...
sampai sni saje...sekian~

0 comments: