CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 22, 2012

IMTIYAZ+outing~

assalamualaikum!! muehehee...minggu ni aku balik lagi...ahahaha...ok..ok...berenti ckp psal tu....hmmm...skarang aina nak bukak citer psal IMTIYAZ!! alhamdulillah..tercapai jugak hasrat..

16/06/12-7.30 aku da sampai kat skolah...tp duduk kat dlm krete je...b'debar-debar nak masuk skolah...rse takot tetibe..dulu xde pulak cmtu..7.35 bru masuk skolah..pstu daftar nme...lps daftar terserempak ngan hazimah...ayat pertama die kat aku "aidil...kau da tembam la skarang"<oh tidakkk!!sadiss> pstu die ajak masok kelas...masok je nasy&syaira da ade kat kelas...lepas salam ngan kwan2 sume...terpacak depan pagar..tunggu kawan2 lain~ batak ka?? ahaha...7.50 majlis mula...mse aku pegi tandas ngan nasy..terserempak ngan azri..terkejut sgt!!igtkan die tak dtg...lepas majlis b'surai..kitorang pon menggunakan mse yg ade utk bergmba!! klik sane..klik sni...pstu kitorang pegi outing!! yeah~ outing lagi...pegi pizza hut...melepakmemekak kat situ...wat cam restoran sendiri~ pekerje kat situ pon da kerut2 dahi mse amik order...lps makan...kitorang pegi men bowling...tu pon kejap je..budak laki je yg main bowling...aku&kwan pegi jenjalan dan...balik2 pegi MEGAH..tak jemu2..ahaha...nak tercabut kaki aku...jalan lame sgt...ditambah lagi dengan wedges nye...rehat time solat je la...
seharian ngan kwan2 tak terasa saat yg berlalu....rse sekejap je jumpe...pdahal....



syaida muke bahgia+teruja!!

tahniah kawan!!

yow!!~

pakcik waiter~ <tengok mke die~>

kite kwan!!

pasangan bahagia?? ahaha~ XD
sekian~





0 comments: