CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, December 22, 2011

hei, giliran aku pulak!!

assalamualaikum..selamat tengah malam..ape kene ngan tajuk kali ni??? yaa...of coz la psal result pmr..kwan2 aku da citer da kat blog diorang...aku je belum..erm!~ skarang bace citer kat bwah ni pulak...


alhamdulillah...ape yg aku impi kan selama ni jd kenyataan...bersyukur kpd Illahi atas kurnianNya...alhamdulillah aku dpt 9A...


betape rendahnye aku....
nasy!! congratulations to you!!hoho..xsia-sia usaha kite slame 3taon <erm..sbenarnye 1taon je bg aku>
rse berdebar kite yg slame kite luah kan melalui phone telah berakhir...wei..ade ke patot mse mak kau ucap tahniah kat aku, aku balas "same2"------>what the.......
syaira,anis,fatin,raihan...tahniah...anis&syaira..aku memang da jangkakan yg korang dpt 9A sbb korang memang pandai sejak azali!!fatin,raihan..korang punya result pon baik...bersyukur la...sekurang2 nye..dpt jugak...drpd xde kan??
dari kiri:nisha,najwa,farah,aqilah,nadiah,siti
fiennas<------<betul x aku eja ni??> congratz!!korang memang pandai..xdpt dinafikan lagi..
yg tengah 3org tu..haa..yg tu...diorang tu math expert!! susah nak kalahkan markah math diorang...lagi2 si baju hijau tu...<tetibe terngiang-ngiang lagu si baju hijau kat telinga aku> jelez ngan die =,=


dari kiri:alif,amir,najib,hamiz,nabil,irfan,fawwaz
hohoho... hero 3fairuz~ wei korang..aku nak ucap terima kasih dulu sbb ajar aku ...nak thu result diorang...ni-------->
nabil,najib,amir=9A xde B
hamiz&syafiq(xde dlm gmba)=8A 1B
alif,fawwaz&azri(xde dlm gmba)=7A 2B
zuhairi(xde dlm gmba)=6A 3B
irfan=5A 4B
tahniah korang,hebat jugak kawan lelaki aku...huh??ape?? diorang hensem??? erm..bole la..bole la...hahaha..


mi-chan a.k.a laila!~ erm...cool x die??? yEaH~ laila...jgn terlalu sedih&kecewa....mgkn kegagalan kali ni utk kejayaan akan dtg...so...kuatkan semangat!! yuki..yuki...ganbatte!!walaupon kau xdpt 9A...kau kene bersyukur jgak..sbb ade orang lain yg keputusannya xsebaik kau...ingat..kau tetap kawan aku....aku tetap sayang kan kau walau ape pon yg berlaku...<tetibe rase cam nak peluk laila....> (gmba ni gmba mse form2..sbb tu muka cam kanak2..)


tak lupa juga kpd makcik syidot yg xsudah-sudah kate "congratz" kat aku...hahaha..thanks syidot..aku tunggu giliran kau pulak..

kesimpulannya....hari ni penuh dgn suka dan duka....tangis dan tawa...dan juga....jeritan....kepada kwan2 yg dpt 9A..jgn leka dengan nikmat yg diberi...dan kwan2 yg lain...tahniah..bersyukur la walau ape pon keputusan kite....terima kasih juga kepada semua guru yg mengajar kami<plaja form3> sehingga berjaya...
p/s:pagi td irfan nmpk comel dengan rambut belah tepi nye...kawaii na~

ape2 pon...





4 comments:

ain soofiyah said...

wah.. tahniah.. skola mne nih?

ainashiya said...

thanks...tahniah jugak utk ain..
aina skolah kat SAM Unwanus Saadah, selangor... =D

ain soofiyah said...

oh.. soofiyah SAMT.. hehe

ainashiya said...

oh...SAMT mane???