CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, December 6, 2011

kalau la kan.......

assalamualaikum!! xthu nak mula camne.....
<ehem..ehem..mulakan dengan bismillah...psti semuanya lancar..> bismillah..
 entry ari ni berkait-rapat dengan status facebook kawan aku------>


Janna Sutikislan 
klo la,,.......samus adekan hari graduasi untuk fom3 n fom5 kan best :(






yup..aku sokong kau janna..kan bagus klu skolah kite wat aritu..boleh la bergaya sakan!! hhehehe <ketawa jahat>tp MALANGnye..skolah kite bukan cam sesetengah skolah berasrama yg lain...yg buat hari graduasi utk form 3....skolah kite hanya mampu buat hari kecemerlangan je..dan..aku belum pernah pegi..imtiyaz utk 2011 aku mesti ada!! ganbatte na!! ehem! kembali ke alam nyata...

janna, aku cdangkan, kau datang la hari graduasi dlm mimpi..mesti syok, wok!! bak kate nidji dlm lagu laskar pelangi "mimpi adalah kunci untuk kita menaklukkan dunia..." <wei, cam pernah tengok ayat ni.. o.O>

kesimpulannye..aku&janna memang nak hari graduasi cam plaja IPT..

suatu hari nanti.......
HENSEM WOK!! HAHA..

4 comments:

Anonymous said...

aku pon sokong..
mesti syok beb !

Jannah Sutikislan said...

yea! yg pntg ade gamba anis yg cool disitu :)

aina said...

ahahaha..anis memang cool..badak tu pon kewl..

ainashiya said...
This comment has been removed by the author.