CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, December 5, 2011

koishiteru~

assalamualaikum..hohoho..i'm back!! yeah.. .
ari ni aina nak luahkan perasaan..korang sudi bace x??? sudikan la diri tu ek??
skarang ni aina rindu sangat kat kwan2 aina...baru 1bulan berpisah da terasa kehilangannye...camne bile da pindah skolah nnti??

SITI NASYROHA BT ABD RAHIM
ni kawan aina yg paling rapat ngan aina..boleh dikatekan dimana ade aina..disitu ade nasy...<tp kat skolah jelah> tp dimana ade nasy..kadang2 aina xde..sob..sob..nasy ni jugak penyimpan rahsia aina..ohoho..nasy, simpan rahsia aku baik2 ok??die slalu call aina..dari form1 sampai skarang ni..klu die xcall tu rse cam aneh la...rse cam ade sesuatu yg xlengkap...aina pernah dpt 30 miss call dr die!!nasy, terima kasih sbb sudi terima aku jd kawan kau...

SITI LAILA FARHANA BT HISHAM

huhu..kawan merepekku..ni la kwan aina yg selalu layan aina mse otak tengah xstabil..aina panggil die laila..kdang2 mi-chan..laila, i miss u so much!! laila selalu kene buli ngan aina atau lebih tepat lagi..selalu kene tumbuk ngan aina..haha..cian laila.. die jugak la yg ajar aina melukis muka orang terkejut yg comel, die jugak la yg siapkan keje math aina klu bab contruction jelah..sebab die memang pandai melukis!! laila, aku cemburu ngan tangan kau yg pandai melukis..bersyukur la~ 
MUHAMMAD IRFAN BIN RIKHAN
kawan lelaki paling rapat..kire cam teman tp mesra la...aina seronok sangat dapat kawan cam irfan ni...die ni xde la suka mengamuk..pemarah..die orang yg happy-go-lucky..sme cam '"kembar" die, laila..haha..aritu die ade ckp ngan aina..klu pindah skolah..jgn lupakn die..rse sedih sangat mse tu..irfan, aku xkan lupekan kau..ingat tu! <ceh, cam boleh je die bace blog aku> die slalu wat aina tersenyum+gelak ngan gelagat die..irfan, aku rindu ngan ayat kau..
"aina, senyumla"
"hai, laila,aina,nasy"
"bye laila,aina,nasy"
"aina, maafkan aku"
lepas ni da xde sape nak ckp camtu kat aku..

dari kiri:syaira,laila,janna,raihan,fatin,nasy,syaida
ni pulak kawan2 aina yg rapat ngan aina sejak lepas PMR..termasuk..TOMO!!selalu lepak ngan diorang kat surau..merepek-repek, main UNO, main ad-din..seronok sangat lepak ngan diorang, diorang ni otak gile2..cam aku..klu lepak ngan die memang gempakz habis!!! dan tidak lupa juga kpd chipaq yg terindah dan anis..korang..aku rindu korang sume...bile kite nak berkumpul lagi???

2 comments:

Anonymous said...

haha , aku suka ayat kau "kawan2 aina yg rapat ngan aina sejak lepas PMR" ..
aq pon rase pas PMR kita suma rapat an ?
haha

aina said...

hahaha...tu la..ade hikmahnye kite duduk kat surau..